Kızlar ayın 17 sinde Gop Avrasya hastanesinde doğum yaptım Mete sarıözkan beye. Sezeryan olmak zorunda kaldı. Çok ağrılarım kanama vardı. Mete bey kadar sabırlı Bi doktor yoktur. Epidural istedim. Ama çok aşırı tikim var belime doktor dokundukça huylandım kımıldadım falan 20 dk uğraştılar. Mete bey hep morl verdi sakinleştirmeye çalıştı. Aynı şekilde orada çalışan herkes öyle hepsi o kDar iyi sabırlılardı ki. En sonunda genel anestezi olmak zorunda kaldım. Uyumuş olmama rağmen ben çok çok çok memnun kaldım hepsinden Allah razı olsun. Bebeğim kakasını yutmuş nts de anormallik çıkıyordu. Gece gece evdeyken hep yanımdaymış gibiydi ilk hastaneye gittiğimde ve her ne olursa olsun her zaman telefonuna mesaj attığımda 3 5 dk içinde mutlaka döner çoğu zaman o kadar sürmez bile. Ya Allah razı olsun ondan ve Doğum hanede çalışan herkesten çok aşırı memnunum. Bir daha çocuğum olursa her nerdr olursa olsun peşinden gitmişimdir. Kendisine de söyledim. Herkese çok çok tavsiye ederim