Bu isim noktasında farklı şekilde problem yaşayan birisi olarak söylüyorum.öyle istediğini koy kimse karışamaz diye birşey olmuyor maalesef herkesin karakteri aile yapısı kültürü başka, evet doğrusu o kesinlikle ama ataerkil bir toplumda yaşıyoruz.bence Eşiniz önemli bu noktada eşinizin duruşu sizin yanızdaysa hiç bişey diyemezler, eşinizde soğuk bakıyorsa problem olabilir belki.