Minik_Lina monurol içtini muhtemelen bende pzt içtim o gündne beridir ishalim karnım fıkır fıkır ve ben antibitik içince ishal olan biriyim, probiyotik aldım dün basladım, muhtemelen bagırsak floramz sağşıklı olmadgu için ishal hemen gecmiyor, mutlaka probiyotik alın. Gecen haftarda oğlum rotaya yakalndı onun ishalini de probiyotik gecirdi.