Kızlar bu 3. Hamileliğim . İlk ikisinde hiç böyle birşey olmamıştı ama bunda yüzümdeki hafif kahverengi lekeler çıktı çiller benler çıktı bu durum canımı sıkıyor cildiyeye gittim doğumdan sonra 3 seans lazer yapmamız lazım dedi onun da her bir seansı 1000 lira yani az da değil. Bilmiyorum 26 yaşıındayım artık yavaş yavaş yaşlanma lekeleri de çıkıyor olabilir sonuçta yaşımız ilerliyor ve yaşlanmanın önüne geçemiyoruz. Gebelikten kaynaklı da olabilir ama tek merak ettiğim şey buna ne iyi gelir yada geçer mi yoksa yıllar geçtikçe artarak devam mı eder lazerin kalıcı bir faydası olur mu ???