iremm3434 merhaba, bildiğim kadarıyla 28.haftadan sonra doktor rapoyu ile uçuş yapabiliyorsunuz. Doktorunuza danışın uygun görür bir sorun olmaz derse size kendi kaşesinin imzasının olduğu bir durum bildirir raporu yazsın.
Örnek vereyim
“…… Tc kimlik numaralı ……. İsimli hastanın 28w3d gebeliği mevcuttur. Uçak ile seyehatinde obstetrik açıdan sakınca yoktur.” Yazıp kaşeleyip imzalaması ve bu kağıdı yanınızda bulundurmanız gerekir.
Ben böyle biliyorum.