canimbeybimmm 33 34 e kadar zaman su gibi geçmişti ama sanki şuan çok yavaşladı. Sizde durumlar nasıl 🥲
Rabiaugur canimbeybimmm 36+2 yim hazırlıkları tamamlayana kadar çok hızlı geçiyordu sürekli endişe içinde oldugum için heralde ya hazırlıkları tamamlayamadan bişey olursa diye şimdi herşey hazır artık günler geçmiyor eşim hergün ne zaman doğurucan demiyo mu daha da sabırsızlanıyorum o da çok sabırsız bian önce kavuşmak istiyomuş kızına
Klcaysgl canimbeybimmm 38+2 oldum her an gelcek diye hem korkuyorum hmde seviniyorum bebişime kavuşcam diye 😇
Damla_04 Merhaba bende 35+2 cuma günü 36 Olcam ve sezeryan ben agdaya gitmek istiyorum ama bi hafta da beklemeliyim yoksa gitmeli miyim çok kararszm Altan muane etmiyorlar diye tahmin ediyorum sezeryan olduğ için ama ne yapmam konusundada çok kararszm ya. 😥
Atak66 İ Damla_04 ağda acıtıyor mu acaba lazer oluyordum yarıda bıraktım çıkmış biraz makinayla tıraş mi etse m ağda mi bilemedim sezaryen okcm
suleesrky 37+1 aynı durumdayız 🤭 Resmen zaman geçmiyor. Hemen oğluma kavuşmak, koklamak istiyorum. Ruyamda emziriyorum hep onu.🌸
Damla_04 Atak66 Bnce ağda en mantıklısı aslnda o kadar acitmiyor ilk Olcag için biraz kasabilirsn kendinizde snra alışıyor iNsan bende 35+3 olucam doğumda sezeryan ama bu hafta mi yoksa vidalı haftami gitmeliyim biraz kararszm cnku bida gidemm