Htcnal ben Çağrı koymayı çok istiyordum. Kızım oldu ve eşimle beraber sevgili iken karar verdiğimiz ismi koyduk. Kvalidem, bu ne Ya böyle isim mi olur söylemesi zor vs dedi durdu. Dini bir isim ayrıca defalarca anlattım. Sonra hocaya sormuş biri tv programında , hoca da konulacak en güzel kız isimlerinden sizi tebrik ederim vs demiş kaynanam da izlemiş. Gelmiş diyor ki iyi ki koymuşsunuz hoca böyle diyor. Aynı şeyi bende sana söyledim dedim. Hala hoca böyle dedi diyor. 🙄 şimdi oğlum olacak adını çağrı koyacağım. Cevapsız çağrı filan dediler önce , bir daha dalga konusu yapan olursa haddini bildircem