Bebebebem Kızlar evet şuan bebeğimi emzirirken hastaneden yazıyorum bebeğine kavuştum zorlu bir süreçten geçtim bunu müsait bir zamanda anlatacağım inşallah sizlerde bir an önce kavuşursunuz
Mrvnehir Bebebebem ne guzel ya Allah sağlık sıhhat versin inşallah sana da bebeğine de benimde bir ayim kaldi hayırlısıyla