MerveEbru Kızlar normalde devlete gidiyorum ama bebeğimin renkli ultrasonunu görmek istiyorum o yüzden özele gitçem ama orda şeker yüklemesi yapıyorlar mı acaba? Ekstra ücret alınıyor mu yoksa sadece muayene ücreti mi ödediniz
svbarut MerveEbru ücreti ayrı ama pahalı bi sey degıl şeker yüklemesi ben memorial de 45 lira gibi bi sey vermiştim heralde tam hatırlamıyorum ama içeceği de onlar verdi. Devlette de sanırım içeceği siz kendiniz eczaneden alıyorsunuz. Yine para veriyorsunuz belki yarısı falan olur
Meltemkrkmz svbarut devlette içeçeği biz almıyoruz onuda hastaneden veriyorlar. Hiçbir ücret alınmıyor devlet hastanesinde. Ben yeni yaptırdım çünkü kendileri veriyor ☺️
Tupbebekile Meltemkrkmz hastaneden hastaneye degisiyor galiba bizede kagot verdiler sunu alacaksiniz diye yaninizda bardak ve su getireceksiniz diye hastane vermedi yani banada