burcuozturk o haftalarda çok dökülüyordu saçlarım canım, hamilelik öncesinde çok bakım yapıyordum ben uzasın diye. Mesela restorex hariç başka şampuan kullanmadım asla, çok etkili bi şampuan tavsiye ederim 😊 bi de bi kaç kür uyguluyordum.
24. Haftadan sonra dökülmesi durdu, gürleşmeye başladı 😋