@“Hmy6161” 34+6 yarın tam 35 olcaz. Yarın randevum da var gidicem oğluşumu görmeye🥰 çantamız hazır çok şükür;
3 tane yeni doğan takım, müslin battaniye, bi kaç tane bez, biberonlarını,ıslak mendil,1 battaniye,
Kendim içinde 3 tane hastane çıkışı, ped vesaire, terliğimi aldım başka unuttuğum bişey yoktur inşallah😂🥰🌹bu arada eksiklerimde var