Derinnurdan
Ben de aynı haftada aynı durumdaydım üstüne 3 cm açılmam vardı. İstirahat ve ilaçlar işe yaradı sanırım şu an 36+3 üm. Hala yatıyorum. Bebek kilosu da düşük olduğu için başta çok stres oldum rüyalarımda sürekli prematüre doğuruyordum ☹️ Zaman ilerledikçe rahatladım biraz. Doktorum artık doğsa da sıkıntı olmaz ama +1 gün bile bebek için iyidir diyo. Tutabildiğimiz kadar tutucaz. Siz de rahat olmaya çalışın stres daha çok kasılma yapıyor. Bebişiniz de topluymuş zaten. İnşallah sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız.