Smyye1B sema_altas55 Benim riskim yoktu ama hazırladım 30cu haftada. 35 haftalık oldum yarında arabamıza koymayı düşünüyorum.
aytangurvanova sema_altas55 bebek kiyafetlerini yikama ve utuleme derim kucuk kucuk oldugundan tam bi iskence yasadim sicaklardada utu yapilmiyor ne kadar erken o kadar iyiymis😁😁
Ygmrtprk Ben erken doğum riskim var diye 30. Haftadan başlamıştım yıkayıp utule biran önce gün geçtikçe insan çok ağırlaşıyor
Annecik02 Durdugun hata 😂😂 benim de 30. Haftada erken doğum riski vardı 33 haftalık oldum hazır valizm. Kapının yanında bekliyor 😂