Açılmam hiç yok nst çok iyi sancı sıfır 😅
Pazartesiye Sezeryan tarihi alındı ama nasıl tırsıyorum anlatamam. Genelde Sezeryan ol kurtul derler ya ben hiç öyle bakmıyorum o daha ürkütücü ve zor geliyor bana. Hiç açılması olmayıp bir gün içerisinde açılma olabiliyor mu acaba ? Açılmam 1 cm bile değil kanala bile girmemiş. 2 cm açılmam olsa suni sancı alıp normali denemek istiyordum ama oda yok. İmkansız artık sanırım :( korkunun ecele faydası yok. Bekle beni Sezeryan doğum 😅 sizlerden yorum almak istiyorum neden bu kadar korkuyorum sezeryandan bilmiyorum 🤷🏻♀️