northandmother Kızlar burda buna benzer yazılar gördüm ama emin olamadım sizce gerekli birşey mi 23+4 haftaligim ve 10 kiloya yakın aldım internette araştırdığım da hızlı kilo alan insanların mutlaka yaptırması gerekiyormus sizce yaptırmalı mıyım ?
northandmother Bet7408 bende anlam veremedim çoğu kişi ben yaptırmam yaptırmicam diye baya diretiyor bende sağlıkçıyım aslında her testin yapılması tarafindayim ama bu konuda bilgim yok zararı olur mu olmaz mı diye
Bet7408 northandmother bence zararı oysa doktorlarımız böyle bişeye izin vermez çevre ne bilir ki birde sağlıkçısının neyin iyi olduğunu bilirsiniz vee şeker yüklemesi aşırı basit bi işlem burada abartıyorlar boşuna insanları korkutuyorlar bende korkuyla gittim bu mu yani dedi 330 ml lik çilekli gazoz düşünün onu içmeden ve içtikten 1 saat sonra kan veriyorsunuz bu kadar
northandmother Bet7408 ayy cidden çok teşekkürler haklısınız aslında ne bileyim ister istemez insanın kafasi karışıyor en iyisi haftam gelince gidip yaptırmak