Kızlar cuma günü doğum yaptım . 36 haftalık erken doğum yaptım. Ama bebisim iyi çok şükür kuvez gerekmedi. Ama bugün bebeğime enfeksiyon çıktı tahlilde taburcu olamadık. 1 hafta ilaç tedavisi yapılacakmış . Bu şekilde başına gelen ve bebeği ile sağ salim kurtulan var mı? Yardımcı olur musunuz ? Korkuyorum. Bebegim zayıf küçük.