Zeynepzeynep52 benim bebek hep doğum pozisyonundayken 37 de makat, 38+5 te tekrar baş gelişe döndü 3800 olmasına rağmen. Kendi döner diyenleri dinlemeyip üzülmüş hatta sezaryen randevusu bile almıştım. Şimdi normal doğum bekliyorum. Dışardan müdahale riskli diye benim doktorum yapmamıştı. Bebekte veya sende kemik kırığı olabilir, başarı şansı %50 vs bırakalım kendi dönsün demişti