Poncikknsz benimde hamileleiğimin 22. Haftasından beri suyumuz fazla oldugu söylendi ve ikiz gebeyim. Su anda da 32+5 teyiz. Seker yüklemesi yapıldı kan ve idrar tahlili yapıldı ancak hic bir sebep bulunamadı. Dooktorumda %50 sinin sebepsiz fazla olabileceğini söyledi. Şekerden de uzak dur demedi. Size neden şekerden uzak durmanız söylendi testte mi çıktı?