4+2 de gittim kese yoktu, 5+1 de gittik keseyi gördük bebek yoktu, 6+1 de kalp atışını duyduk. Doktorum olumsuz hiçbir şey söylemedi ama ayrıca detaylı açıklama da yapmadı hala aynı doktorlayız ve çok güzel gidiyor 😊 panik yapmadan kafa karıştırmadan beklemenizi tavsiye ederim 🙏🏻