Sevgiveysi Kızlar 27+4 haftalik olduk Ayağımın alti çok kötü agriyor geceleri artık uyuyamıyorum Bazen karnım çok sert oluyor artık mahv oldum benle aynı duyuruda olan var mi
ebegebe Sevgiveysi bende 27+5im çok kötü bel agrısı kaburga batmaları yaşıyorum bundan sonraki süreç böyle ağrılı olacak sanırım
wisesmom Benim de sabah uyandığımda ayaklarımın altı çok ağrıyor. Ödemdenmiş. Bir de kaburgalarıma alttan batmaya başladı.