Nidda544 Sürekli doktora gitme isteği doğuyor bende normal hamile değilim gibi aynı durumu yaşayan var mi
Muwahhide Bende öyleyim, bebeğimi merak ediyorum , sanki kötü bişey olcak diye korkuyorum , bazen bulantı hissetmiyorum o zamanlar da bu korku daha da artıyor , ama olumlu düşünmeye çalışıyorum.
Senaae Nidda544 hareketleri hissedincede bi gün hareket etmese soluğu hastanede alıyorsun merak etme 😂 şahsen ben öyleyim
Mnlya Mide bulantısı kusma hazımsızlık sıskınlık gegırme gecmeyen agız kokusu tabıkı bende merak edıyodum sureklı gormek ıstıyodum bişi olmusmudur dıye suan 15haftaya gırcem sıkayetlerım azaldı ve rahatım panık yapmıyorum okadar eskısı gıbı
Nidda544 Senaae hiç bitmicek herhalde 😂pazartesi kontrolumuz var bakalım günler çok yavaş geciyo sanki