Brgu iyi geceler arkadaşlar 15haftalık hamileyim doktora gittim cinsiyeti erkek dedi hatta pipisini vs gösterdi resminide aldım 🤷♀️yanılma payı olur mu sizce ilk hamileliğim çok heyecanlıyım🥰
emelalka Bende 14 haftalıkken erkek olduğunu öğrendim . 18. Haftada kontrolüm vardı ve erkek değil kız bu dedi 😅 hep okurdum duyardım cinsiyetin değiştiğini başıma geldi
Canankanat18 Doğru net cinsiyet 18 hafta da olur tabi daha Ekren de belli olur ama net bir şekilde haftası fazla olması gerek bazıların cinsiyeti değişedebiliyor sen biraz daha bekle bişeyler alma
Brgu ruya-11 evet bana da söyledi doktor ilk hamileliğim olduğu için ister istemez acaba mı diyorum🙈🤷♀️
Brgu BIR_SIYAH__HIAYESI63 çoğu kişi aynı şeyi söylüyor ben biraz kuruntu yapıyorum fazla heyecanlıyım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🥰