220821 40+1’deyim, açılma yok sancı yok yumuşama yok.. bugün kontrolüm vardı, alttan muayene yaptı ve membran stripping adında elle açma/ yumuşatma işlemini yaptı doktorum.. 1 cm açılma yaptık dedi 🤷🏻♀️ Bekliyoruz.. en geç cumartesiye kadar gelmezse alırız dedi 🥺