Zehraa12 Kızlar benimle aynı olan var mı bebislerin hareketlerini hisseden var mı ben hissedemiyorum daha
bebekveannesiii Zehraa12 daha miniksiniz hissedersin ben 17. Haftada hissetmiştim bu arada biz de kavun olduk 😍 cinsiyeti belli mi bebişin
3minnosanasii Zehraa12 benim 2. Gebeliğim olduğu içinde şuan sabahları özellikte hafif hafif hissediyorum yani böyle kalp atışı gibi dokunuşları :) 16.haftadayım bu arada :)
MomisAlp Bende 16. Haftamdayim sali gunu cinsiyet icin doktora gidecegim. Kizlar hamileligin baslangicindan bu yana idrara cok fazla cikma problemim var. Oyle ki geceleri 15 dkda bir uykuya dalamiyorum surekli kalkiyorum. Boyle olan var mi?