Nurayaksan Benim de başıma geldi benim az da değildi acile gitmistim düşük önleyici iğne yaptılar ama ben tedirginim diye yapıldı ertesi gün doktora gittigimde korkulacak bisi yok çok aşırı kan gelirse korkmami söyledi bebek büyük bu kadar kan değil çok fazla gelir demişti tedirgin olmayın doktorunux progesteron baslatcak fitil olarak