hulya1994 El ve ayaklarda veya omuz bölgesinde aşırı derecede kaşıntı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? İnternette karaciğerle alakalı problem diyor ama farklı şeylerde yazıyor. Bu arada gebelik 36+2 yardımcı olursanız sevinirim
S9000 hulya1994 ben 18+0 oldum benmde aynı bacaklarım sırtım kollarım cok kasınıyor özellikle gece uyurken doktora gittim belli belirsiz uyuzluk olabilir dedi ilaç verdi ama onu kullanınca daha çok kasıntım oldu ilacı bırakınca normale döndüm diyebilirim bi kaç arkadasıma sordum onlarda da böyle olmus bana normal dediler bende saldım açıkcası bebeğim iyi olsunda ben katlanırım 🤲
Kbr Benımde karnımda var ilk gebeliğimde de karnımda olmustu ve dokuntuye dönüşmüştü karaciğer enzimlerim yükselmiş o yüzdenmiş