Kızlar gebelikte kansızlığa karşı kan ilacı olarak sideferin kapsül şeklinde değil damla şeklinde olanını kullanan oldu mu. Kabızlık vs yapıyor mu.?
Benim kan değerim suan 11 çıkmış kan ilacı baslamam lazım bu ilaçların çoğu da kabız yapıyor malum. Korkumdan içemiyorum hemoroid sorunum olduğundan. Sideferin bu damla şeklinde olanını aldım o yapmıyor dediler. Kullanan oldu mu. Günlük kaç damla ve nasıl kullandınız