ayse_yldz sabaha planlı sezeryanım vardı ama gece sancım baslamış ama ben bılmıyordum sancının oyle bırsey oldugunu nst ye gırdım sancı cıktı zaten hafta olarak sınırdaydım bebek zorladı ama kafası gırmedı kanala o yuzden sezeryan oldum ha evet illakı ılk bır ıkı hafta zorlanıyorsun yatıp kalkmada ama ben normal yapamazdım zaten acıya dayanıklı bırısı degılım asla bu arasa kıloya takılma bana 3.800 dedı karnımda 3.640 doidu ertesı sabah 3.400 ındı cok fazla farklılık oluyor