Lavinia06 Merhaba arkadaşlar benim adetim 7 gün oldu gecikiyor 5 günlük gecikmede test yaptm negatif pozitife dönme ihtimali varmıdır ya da kaçıncı günde test yapsam net cevap alırm
dgnadl Lavinia06 bende aynı durumdayım şuan bugün 8. Gün gecikmenin 4. Gününde evde test yaptım negatif çıktı yaklaşık 15 gündür kasık ağrılarım çok fazla biraz daha bekleyip kan vermeyi düşünüyorum ben 🌸
Adyokisimsiz dgnadl benimde şuan 8. Günüm gecikmenin bende 4.ve5. günde test yaptım negatif yarın sabah yine yapacağım
dgnadl Adyokisimsiz ben yaptım şimdi ama yine negatif 🤷♀️ Olumsuz sonuç almaktan korkuyorum biraz daha bekleyin bence ben dayanamadım siz dayanın güzel sonuçlar alırız hepimiz inşallah 🌸
dgnadl Lavinia06 benim bugün 9. Gün olmasına rağmen evde test yaptım yine çıkmadı bende 10 günü de geçsin bekleyin 🌸
Lavinia06 dgnadl benim komşum 2 hafta geçti öyle öğrendi ondan önce yaptığı testler kanlar negatifti inşallah bizde hayırlı haberi alırız 🌸
Lavinia06 Omay0707 bende de pco var ama tek taraflı adete bir hafta akıntılarım çoğaldı değerlendirdim ama tabi bilemiyorum o zaman mı yumurtlasam hayırlısı olsun
Papiiii Lavinia06 bend egecikeli 2 gun olduu normalde hic olmaz hep duzenli adet gorurum test megativ bakalim