Herkese merhaba bende o güzel haberi bugün Rabb im e şükür aldım ve idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim :) siz tecrübeli annelere sorum şu; idrar testinde testi yapar yapmaz anında ikinci çizgi belirdi Ve hiç beklemedim çokta belirgin. Uygulamaya göre 3 haftalık gözüküyor ama benim hesabıma göre tas tamam 2 haftalık. Beta testinde sizce kaç çıkar? Ve ikinci çizginin 2 haftada bu kadar belirgin olması normal mi? Ve ultrasonda bebeğiniz kaç haftalıkken gözüktü? Şimdiden teşekkür ederim. Çok heyecanlıyım. Rabb im tüm isteyenlere nasip etsin ve hepimizin evladını kucağımıza sağlıkla sıhatle almayı nasip etsin 🙏