Busraela tabi sancıyı yavaş yavaş verdi doktorum bebeği de tehlikeye sokmak istemedi ama saatler geçtikçe dayanmak biraz zorlaşıyor çok kolay değil ama bebeğin çıktığı an herşey bitiyor 🙂 sabah 8.30 da girdim hastaneye 21:55 ye doğurdum. Son 4-5 saati çok sancı çektim diyebilirim bütün bu süre boyunca deli gibi sancı çekmiyorsun. Bir de benim açılmam başta çok yavaş ilerledi çok çabuk açılması olup daha koşa sürede doğuranlar da var gözünü korkutma 🤗