Merhabalar güzel annişler an itibari ile 30.haftama girmiş bulunmaktayıım bir buçuk haftadır vajinam çok agriyorr ama ağrı hafta ilerledikçe daha çok artıyor yani hissettiğim ağrı kemiklerim kırılmışcasına bir ağrı birde arada ıkınma hissiyati geliyor ıkınsamda bebek çıksa diye tabiki şuan daha erken ama bende bilemedim niye böyle oluyor bebişim baş aşağı birda vajinamda hissetiyorum normalmi sizce , birde benimle aynı haftada olup sizinde böyle ağrı sızılarınız başladımı eğer ki varsa doktorunuz bir ilaç verdimi daha henüz kontrolüme bir hafta var o yüzden sizlere soruyorum… 🙈🥰