Arkadaşlar doğum aralık ayında sizce mevlid yapayımmı? Şimdi bizim akrabalar hastaneye gelmezler pek evde ağırlanmak istiyolar aslında anneyi bebeği yormamak gerek temzlk ikram ama işte anlamazlar. Sizce herkesi tek tek yerine tümünü mevlidemi toplasam bilemedim tabi pandemi dahada azalırsa iyi olur. Öylede mekan yeme içme masrafı olcak 5-6 bin olur heralde minimum. Nasıl yapsam sizce dışarıdamı yoksa eşimn tarafını birgüne benm tarafı 1 güne toplayıp davetmi etsem sizce tavsiyelerinize ihtiyacm var❤️❤️