Cagmer Ben de Ankaradaydım. İstanbula gelin geldim 1 senelik evliyim. Şişli Türkiye Hastanesine Aslı Coşkun Şevket hanıma gidiyorum. Hastane iyi,doktor da aslında baya övgü alan bir doktor. Ama en önemli sey psikoloji bu dönemde onu da güzel yönetemiyormuş anladım.