minikbiranne35_ Kizlar esimler buyuk bir kavga etti normal olarak da korktum 15 haftalik hamileyim doktor dusuk riski yok dedi ama karnim cok kotu agriyor normal midir gecer mi acile mi gitmem lazim
Slnbrn minikbiranne35_ korkmaa canım benimde aynı şey başıma geldi. Tartışmıştık eşimle karnım çok ağrıdı sanırım sinir stresten uzan dinlen dikkat ed kendine 🙏
ulkuhandhm minikbiranne35_ korkma bana da olmuştu aşırı sinirlenmiş ve aşırı bağırmıştım sonrasında çok şiddetli ağrım olmuştu doğum yapıyorum sandım bi an 😂 ama o anki sinir ve şeyden dolayı kasılma oluyor kendini sıkıp direttiğin için
[silindi] minikbiranne35_ canım gecen hafta birbirimize zarar verme noktasına geldik eşimle ve ailemle günlerce kavga bağırış cagiris , bugün kontrol vardı kontrole kadar dört döndüm bebeğe bişey mi oldu kalbi mı durdu diye bide belirtilerim gitmisti sabah gittim herşey normaldi amaa
[silindi] minikbiranne35_ canım bizimle senin durumun belki aynı degildir kendimi anlatıp seni de yanıltmak istemem en iyi doktorlar bilir çünkü ağrın çok olursa acile gitmeni de tavsiye ederimm