Fatmanur99 Bu sabah sarı sümüksü akıntı geldi peçeteye sildiğimde ve sabahtan beri şiddetli bel ağrım var ara ara dün kontrolüm vardı hiç açılmam olmadığını söyledi doktorum bu bel ağrısı açılmayı mı işaret ediyor ?
Skn23 Fatmanur99 doğum sancısı da olabilir canım . Yani şiddetlisi sancıysa eğer. Ama önemli olan düzenli olması tabi ki .düzenli değilse yalancı sancısıdır .
ResNes Fatmanur99 hiç bilmiyorum valla canım 😂 doktora gitmedim daha valla suyun gelmesini felan bekliyorum ama bel ağrılarım var
Skn23 Fatmanur99 benim doğum sancılarım hep alttan gelmişti . Annemin ki hep belinden gelirmiş mesela . Bence senin yakancı sancıların başlamış . İnşallah bunlar açılmalarına faydası olur da yakın zamanda kurtarırsın inşallah canım