Sena-54 bir hastane çıkışı bir tulum bi alt üst takım koydum. Hepsinin içine iç zıbın, çorap, şapka ve eldiven koydum. Ayrı ayrı poşetledim.Bir tane ince battaniye bir tane müslin battaniye koydum. 10 tane bez 1 paket ıslak mendil 3 tane alt açma örtüsü koydum. 1 biberon, 1 emzik, pişik kremi,manuel süt pompamı koydum. Başka da bişeye gerek yok sanırım bebek için. Bunların hepsi bebek bakım çantasına sığdı zaten. Kendime de bi spor çantam var o yeter.