Kevser_ozdmrr Bebeğim 3 buçuk aylıkken erkek denildi sonra 5 aylıkken tekrar kontrole gittiğimde başka doktor tarafından yine erkek denildi.7 aylıkken gittiğimde ise kız denildi hangi doktora inanacağımızı şaşırdık. Sizce ne yapmalıyımmm
Gulcanozzz Kevser_ozdmrr valla yapacak pekte başka bişey yok detaylı ultrason bakan iyi bir doktor bulup bi görünün. Pipiyse pipiyi bi iyice görüp resmetsin edebiliyorsa yoksa da iyice bir muayene etsin. Yoksa doğumu bekleyeceksiniz mecbur 🤷🏻♀️
haklisinesracim Kevser_ozdmrr ilk cocugumda 5 aya kadar erkek demişlerdi sonra kız olduğunu öğrenmiştik. Araya giren bir şeyi pipi olarak degerlendirebiliyorlar
Kevser_ozdmrr Gulcanozzz erkek veya kız farketmez zaten hangisi hayırlıysa rabbim onu versin ilk çocuğum sonuçta ikisi de yok ama ona göre hazırlık yaptığımız için sorun oluyor
Kevser_ozdmrr haklisinesracim hmm alltan da muayene etti doktor bu sefer erkekse eğer araya sıkışmış olabilir diye ama kız dedi kesin artık bilemiyorum bende sürpriz olucak doğana kadar heralde🤷😂