HCansuuu bnde 18 de başlamıştı 32 bitmek üzere hala kasılmam oluyor hatta 2 çocuk doğurmuş arkadasım karnımı gördü şok oldu bn hiç böyle birşey yaşamadım falan dedi doktor normal diyor magnezyum içince bir tık daha az ama genelde oluyor artık alıştım galiba bi de bnm ki Doğum pozisyonunu almış eskisi kdr cok oluyor ama bnde geceleri kasılmaya cok uyandım özellikle 24-30 hf arası. Kasıklarda agrı sızı yapmıyorsa ve düzensiz kasılmalar ise doktor Rahmi Doğuma hazırlıyor bebeğin demişti. Ama düzenli aralıklarla kasılma olursa haber ver demişti.