Melos90 bu akşam diyetteki izin günümdü pizza yanında kola içtim ben de 😄 senede bir bardak ancak içerim zaten. Ama tek zararı şekerden kaynaklı oluyor bu tarz içeceklerin. Çok şeker içeriyorlar çünkü. Kan şekerini hızlı yükseltiyor tüketmemekte fayda var