Nesrinmelih merhaba, ayakları sarkıtarak oturmak, ayakta durmak (yürüme hariç) ayak şişmesini arttırıyor. Mümkün oldukça ayaklarınızı uzatarak oturun hatta altına yastık vs koyarak bir miktar yükseltin. Az tuz ve sizin de dediğiniz gibi bol su.. başka pek bi çözümü yok sanırım, geçmiş olsun..