AspenKarmen Yaklaşık iki haftadır çok şiddetli bulantı yaşıyorum ama yemek yiyodum iyi kötü. Bugün kuru ekmek bile yiyemiyorum artık gözüm kararıyo yatakta dönemiyorum bile bi önerisi olan var mı prilam içiyorum ama fayda etmiyo
Sule_123 AspenKarmen canim bende aynıyım o hapı hem akşam yatmadan iç hemde alarm kur sabahları 7.30 da alarma uyanıp hapı içip geri yatıyorum 1 2 saat uyuyup uyanınca bulantı kalmiyor
Bet7408 AspenKarmen malesef bu konunun bi çaresi şok çok üzgünüm 4 ay çektim yediğim her şeyi çıkardım hiç bişey yiyemedim sadece zeytin ve meyve o kadar 4. Aydan sonra 5. Aya kadar sadece sabahları uyandığımda kusuyordum şimdi 8. Ayımdayım o şikayetlerim bitti şimdide başka sıkıntılar başlıyor tabi
Elvan30 Canım ben de öyleydim. prilam falan fayda etmedi. Doktora söyledim. Kan ve idrar testinde enfeksiyon çıktı. Bulantıyı çok tetikler dedi. Antibiyotik kullandım. Ama bulantım 4,5 ay sürdü 😔 Bu konuda pek birşey yapılamıyormuş maalesef