Hzllay_ 7 gün önce çatlatma iğnesi oldum 3 gündürde duphaston kullanıyorum acilde tedbir amaçlı beta alındı beta değerim 25 çıktı iğneden dolayı olabilir mi bilgisi olan yazabilir mi ?
[silindi] Hzllay_ doktorum igneden vurulduktan16.gun sonra kan tahlili istedi. Ignenin icerisinde hormon var vucuttan cikmasi zaman aliyor