Kızlar merhaba 21+3 haftalık hamileyim 2 haftadır falan ara ara vajinama iğne batması gibi ağrılar giriyodu böyle hareket edince falan ama bugün göbek deliğimin içi de ağrımaya başladı yani mutfaktan zar zor geldim odaya her hareketinde göbek deliğimin içinden vajinama doğru bi ağrı oluyor bu normal mi sizce size de oldu mu tedirgin oldum doktor randevuma da daha var ne yapmalıyım?