Normal doğumlarda kullanılıyor , doğumunuz başladığı an suyun içine koyuyorsunuz ve duaları okuyorsunuz , dualari google da arayabilirsiniz detaylı bilmiyorum çünkü . Ot açıldıkça sizinde açıklayınız arttığını söylüyorlar ve doğum bitince sudan çıkarıyorsunuz tahminler kapaniyormus. Bende aldım inşallah kullanmak nasip olur fayfasinida görürüz 🤲🤲