1 litre suya 1 salatalık doğruyorum, 1 tarçın çubuğu, yarım limon atıyorum. Geceden sabaha bekletip günde 2 şişe içiyorum. Bitince günde bir kez daha su doldurabilirsiniz üstünü. Aşırı ayak şişliğim var doktor önerisi ile yaptım ve en etkili çözüm bu oldu 🐣