ER-ER Bebişim tam 12 haftalık. Dün kontrolümüz vardı. Doktorumuz malesef bir tahminde bulunamadı. Sizin tahminlerinizi merak ettim. (Doktorumuz yüzünü şu şekilde “🙈” kapattığını söyledi) https://imgyukle.com/i/R4yyYh