busekoraltan aynı sekildeyim canım bende iki gün aralıkla gidiyorum artık doktora geçen hafta artık doğum ile ilgili bir şey söyler sandım ama bir baktım kan idrar tahlili istedi o an varya o kadar sinir oldum üzüldüm ki çıktım ağladım zaten tutamadım kendimi.🥲 Aylardır yapıyorum sürekli idrar kan tahlili ve ben doğumu bekliyorum tekrar isteyince artık kaldıramadım. Ama sonra şöyle düşündüm oraya gelen bir çok kadınla tanışıyoruz sohbet ediyoruz çoğunun sıkıntısı var erken doğum riski vs. kendimden utandım sonra dedim ki çok şükür bir sıkıntım yok yani sonuna kadar bekliycem mecbur öyle ya da böyle doğuracam niye kendimi de bebeğimi de üzüyorum ve herşeyden önce isyana giriyor bu yaptığım. Ama o an hormonlardan dolayı tutamadım kendimi işte. İyi düşünelim iyi olsun. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏻