Naazli benim de ilkte üstte odada taktılar çok acımıştı hatta dr ameliyat hanede kızmıstı hemşireye neden burda takmadın da canını yaktın diye.2. De ameliyathanede epidurelden sonra taktıktılar.çıkması ise 4-5 saat sonra acımıyor ama çok hafif arkadaşın dediği gibi gıdıklanma gibi