Herkese merhaba. 26+4.haftamda bir erkek bebek bekliyorum. İki gün öncesine kadar hiçbir şeyim yokken birden bebeğin hareketleri gaz sancısı gibi canımı çok yakmaya başladı. Ertesi gün işyerinde kasıklarıma vajinaya doğru düzenli kasılmalar gelince acilen doktorumuza ulaştık, muayeneye çağırdı ve acil yatış verdi. Bugün hastanedeki 2.gecemiz, ciğer geliştirici iğnelerle birlikte antibiyotik, ağrı kesici ilaç ve serum tedavisi yapılıyor. 2 saatte bir nst ye bağlanıyorum, annem yanımda o refakat ediyor. Bebek öyle hareketli ki nst de kalp atışlarını bulmak 20 dk sürüyor. Sonra yine yer değiştiriyor, artık hemşireleri yolluyorum ben arıyorum karnımda.. zaman zaman karnımın altında toplanıyor, bazen üstte. Öyle bir canım acıyor ki toplanıp sertleşince karnımda. Böyle bir süreçten geçen var mı, tavsiyeleriniz nelerdir? Dua ve iyi dileklerinizi bekliyorum..